Meddelande om upphandling
Publik annons: Denna upphandling är annonserad publikt.
Bodens kommun har behov av skanningstjänster och bjuder härmed in Er att lämna anbud.
Upphandlingen omfattar skanning av leverantörsfakturor och tillhörande tjänster enligt nedan;
- Tillhandahållande av portal för hantering av påminnelser och inkassokrav (bör-krav som ger mervärde vid utvärdering)
- Postmottagning
- Preparering
- Skanning
- Tolkning
- Validering
- Export av fil av leverantörsfakturor
- Arkivering i 3 månader
För utförligare information om beställarens krav, se kapitel 4. Kravspecifikation.
Den maximala avtalstiden som upphandlas är fyra år enligt principen 1+1+1+1.
-
Sista dagen för inlämning
-
2025-09-24
-
Sista dag för att ställa frågor är
-
2025-09-22
-
Anbud giltigt t.o.m.
-
2025-12-24
-
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
-
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder
Mer information hittar du genom att klicka på
Upphandlingsdokument
i menyn till vänster och under rubriken
Skapa anbud
finns information om hur du ska lämna in anbud.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.