Anbudsansökan
Ansökningsinbjudan: För att få lämna in anbud för den här upphandlingen behöver du först bli inbjuden efter en anbudsansökan.
Upphandlingen omfattar en helhetslösning för kassasystem inklusive kortinlösen, som ska hantera betalningar för både entrébiljetter och butiksartiklar vid samtliga anläggningar. Även om behoven på de olika anläggningarna är likartade, varierar transaktionsvolymerna.
Lösningen ska inkludera bemannade kassor utrustade med:
2D-scanner
Kvittoskrivare
Streckkodsetikettskrivare
Kontanthanteringslösning
Möjlighet att läsa av QR-koder eller streckkod för registrering.
HASAB efterfrågar ett skalbart och mobilt kassasystem som enkelt kan anpassas efter verksamhetens nuvarande och framtida behov.
Leverantörens uppdrag omfattar:
Leverans av hårdvara
Införande och konfiguration av systemlösning, inklusive integration med Beställarens ekonomisystem Nuvarande ekonomisystem är XLedger (https://xledger.com/se/)
Utbildning av personal
Drift och underhåll av mjukvara och hårdvara
Support
-
Sista dag för ansökningar
-
2025-04-10
-
Sista dag för att ställa frågor är
-
2025-03-31
Mer information hittar du genom att klicka på
ansökningsinbjudan
i menyn till vänster.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.