Procuring entity image

24/22 - Växter och växtskötsel inomhus

To participate visit Kommers Annons eLite and register interest. You may need to create a user account at Kommers Annons eLite if you do not already have one.

1. Contracting authority or entity

Official name
Helsingborgs stad
National registration number
212000-1157
Telephone
042-10 50 00
Email address
Joint procurement
No
Type of contracting authority or entity
Local authority
Organisation role
Buyer
Main activity
General public services
The contract is awarded by a central purchasing body
No
The procurement is conducted on behalf of an other entity
No

2. Object

Title
Växter och växtskötsel inomhus
Reference number
24/22
Description
Upphandlingen omfattar växtskötsel och växtgaranti för inköpta eller hyrda växter. Upphandlingen omfattar även köp och hyra av inomhusväxter och krukor. Avrop sker successivt under avtalstiden. Upphandlande myndigheter är ​- Helsingborgs stad (212000-1157) ​​- Helsingborgshem AB (556048-0674) ​​- Helsingborgs hamn AB (556024-0979). Staden kan inte garantera någon volym under avtalstiden utan anbudsgivaren ska leverera det verkliga behovet. Takvolym ska inte förväxlas med uppskattad omfattning för upphandlingen. Takvolymen är 6 040 000 kronor.
Main CPV-code
03451000-6 Växter
Contract nature
Supplies
Estimated value
Information about lots
No lots
Additional CPV codes
03117000-4 - Växter för särskilda ändamål, 03121100-6 - Levande växter, lökar, rötter, skott och sticklingar, 03451000-6 - Växter
Place of performance (NUTS-code)
SE224 Skåne län
Contract period start
7/2/2023
Contract period end
7/1/2025
Options enabled
Yes
Options description
Förlängningsoptioner.

3. Legal, economic, financial and technical information

Legal basis
32014L0024
Environmental requirements
Requesting compliance with an ISO 14001 environmental management system, other than the eco-management and audit scheme (EMAS) established by Regulation (EC) No 1221/2009, Other
Social requirements
Fair working conditions, Employment opportunities for the long-term unemployed, disadvantaged and/or for persons with disabilities
Innovative requirements
Sheltered employment
No
Reserved procurement
Subject to law on procurement statistics
Yes

4. Procedure

Type of procedure
Open
Is direct procurement?
No
An electronic auction will be used
No
Accelerated procedure
No
A dynamic purchasing system is used
No
Information about dynamic purchasing system
The procurement concerns a framework agreement
Yes
Framework agreement type (if applicable)
Framework agreement, without reopening of competition
Time limit for receipt of tenders or requests to participate
9/26/2022
Tender valid till
3/26/2023

6. Complementary info

National procurement number
KA8894
Date for initial dispatch of the notice
8/30/2022
TED Notice number
2022/S 167-473271
Ted Notice