Procuring entity image

A034.472/2023 - Upphandling av klienter, skärmar, kringutrustning och tillhörande tjänster

För att delta gå till Polisen Annons (FrontEnd) och registrera intresse. Du kan behöva skapa ett användarkonto på Polisen Annons (FrontEnd) om du inte redan har gjort det.

1. Upphandlande myndighet eller enhet

Officellt namn
Polisen
Nationellt organisationsnummer
202100-0076
Telefon
114 14
E-postadress
inkop-ea.kansli@polisen.se
Gemensam upphandling
Nej
Typ av upphandlande myndighet eller enhet
Statlig myndighet
Organisationsroll
Upphandlare
Huvudsaklig verksamhet
Samhällsskydd och rättsskipning
Kontrakt tilldelas av en inköpscentral
Nej
Upphandlingen genomförs på uppdrag av annan myndighet eller enhet
Nej

2. Föremål

Titel
Upphandling av klienter, skärmar, kringutrustning och tillhörande tjänster
Referensnummer
A034.472/2023
Beskrivning
Polismyndigheten behöver upphandla ett ramavtal för att säkerställa det fortsatta behovet av klienter, skärmar, kringutrustning och tillhörande tjänster. Därmed bjuds intresserade leverantörer in till att lämna anbud i denna upphandling. Krav och villkor framgår av upphandlingsdokumenten, inkluderande denna anbudsinbjudan med bilagor.
Huvudsaklig CPV-kod
30000000-9 Kontorsmaskiner, datorer samt kontors- och datorutrustning, utom möbler och programvara
Typ av kontrakt
Varor
Uppskattat värde
Information om delar
Ytterligare CPV-koder
30000000-9 - Kontorsmaskiner, datorer samt kontors- och datorutrustning, utom möbler och programvara, 30100000-0 - Kontorsmaskiner, kontorsutrustning och kontorsmateriel, utom datorer, skrivare och möbler, 30200000-1 - Datorer och datamateriel, 30210000-4 - Databehandlingsmaskiner (maskinvara), 30213000-5 - Persondatorer, 30213100-6 - Bärbara datorer, 30213200-7 - Portföljdator, 30213300-8 - Stationär dator, 30230000-0 - Datorrelaterad utrustning, 30231300-0 - Bildskärmar, 30232000-4 - Kringutrustning, 30237000-9 - Delar och tillbehör till datorer, 30237200-1 - Datortillbehör, 50000000-5 - Reparation och underhåll, 50300000-8 - Reparation, underhåll och tillhörande tjänster avseende persondatorer, kontorsutrustning, telekommunikations- och audiovisuell utrustning
Plats för utförande (NUTS-kod)
Avtalsperiodens start
2024-04-17
Avtalsperiodens slut
2026-04-16
Optioner används
Nej
Beskrivning av optioner

5. Tilldelning

Meddelande
Antal mottagna anbud
5
Antal mottagna anbud från anbudsgivare från andra EU-medlemsstater
0
Antal anbud mottagna från anbudsgivare från länder utanför EU
0
Antal anbud som mottagits från små och medelstora företag
5
Lägsta anbud
0,0000
Högsta anbud
0,0000
Kommer delar av kontraktet uppfyllas av underleverantörer?
Nej
Motiv för direkttilldelning
Ytterligare beskrivning direkttilldelning
Avslutande av dynamiskt inköpssystem
Nej
Tidigare publikations-id
Beslutsdatum
2024-02-23 14:36:25
Tilldelningsgrund
Pris
Antaget anbud
Officiellt namn anbudsgivare
dustin sverige ab
Nationellt organisationsnummer
556666-1012
Kontaktperson E-post
public@dustin.se
Kontaktperson telefon
08 553 44 000
Kontraktsdatum
Accepterad
Ja
Rang
1

6. Kompletterande information

Nationellt upphandlingsnummer
KA14300
Datum då annonsen skickades för publicering
2024-03-31
Ted annonsnummer