Anbudsansökan
Ansökningsinbjudan: För att få lämna in anbud för den här upphandlingen behöver du först bli inbjuden efter en anbudsansökan.
Äldreförvaltningen i Stockholms stad (nedan Staden) genomför upphandling av nytt System för utförarverksamheterna inom socialtjänsten, äldreomsorgen samt kommunal hälso- och sjukvård.
Upphandlingsföremålet är ett modernt standardiserat System som stödjer utförarverksamheterna i deras dagliga arbete. Avsikten
är att Systemet ska täcka behoven hos utförarverksamheterna som behöver it-stöd för exempelvis schemaläggning,
ruttplanering, genomförande av Insatser, rapportering, administrering samt dokumentation inom socialtjänst, äldreomsorg och kommunal hälso- och sjukvård. Se upphandlingsdokumenten för utförligare beskrivning av upphandlingsföremålet.
-
Sista dag för ansökningar
-
2025-01-28
-
Sista dag för att ställa frågor är
-
2025-01-18
Mer information hittar du genom att klicka på
ansökningsinbjudan
i menyn till vänster.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.